[Afrikaans] Forex laat dit daar en leer ken mekaar beter Binary Options 2017. | iqoption International: [Afrikaans] Forex laat dit daar en leer ken mekaar beter Binary Options 2017. UA-75608977-1

New cannabis assets

IQ OPTION

Join the crypto-revolution

Start trading

Binary Option Demo

IQ Option Start trading

Recommended post

Recommended brokers that Thai people are popular to trade Both Binary Options and Forex

  Recommended brokers that Thai people are popular to trade   Both   Binary Options   and   Forex   “General Risk Warning: The financial pro...

Sign Up

New cannabis assets

Translate

[Afrikaans] Forex laat dit daar en leer ken mekaar beter Binary Options 2017.

Forex laat dit daar en leer ken mekaar beter Binary Options 2017.

Verlaat forex op daar en kom om te weet Binary Options sowel.


"Algemene Risiko Waarskuwing: Die finansiële produkte wat aangebied word deur die maatskappy dra 'n hoë vlak van risiko en kan lei tot die verlies van al jou geld. Jy moet nooit geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. ".

"Risiko Waarskuwing: Die finansiële produkte wat aangebied word deur die maatskappy bedryf in 'n hoë graad van risiko. Risiko en kan lei tot die verlies van. Van alle fondse. Jy moet nie geld wat jy nie kan belê. Kan bekostig om te verloor. "

"Waarskuwing: Risiko van Trading Binary Options mag nie geskik vir almal so moet asseblief verstaan ​​die risiko's wat betrokke is voordat jy besluit om te belê nie."

"Die beleggingsrisiko. Prospektus deeglik voor te belê".
"Belegging risiko Beleggers moet oorweeg voordat jy besluit om te belê. "


Maak geld? Dit is eenvoudig en 'n hoë-risiko en hoër winste forex waar? Natuurlik, sal jy alles in hierdie artikel te leer ken. omvattende Inleiding tot Binary Options van IK Opsie , hoe om te speel, hoe om 'n rekening te skep, 'n instrument wat gebruik word om te help om die terugkeer rigting analiseer  aanwyser stap wat geopenbaar sal word in hierdie artikel. 
Voorsorgmaatreëls so 'n handeling kan eintlik begin jou eie werklike verloop. En Ek herinner u daaraan dat beleggingsrisiko Ek wil net geld, ons het gedink ons ​​aanvaarbaar sou wees as dit sleg gaan. Doen Taggen ื gataggtaw geld om dit te belê. Hierdie artikel kan 'n bietjie lank, lank meer wees.
Begin om binêre opsie

Voor die aanvang was ek die een wat my aandag. die geld werk deur Maak geld aanlyn internet bemarking opleiding regdeur die 5 jaar van online sales hou nie van hierdie soort van werk vir 'n nuwe generasie van kinders met ons. Vra as jy saam met ander. A. Ek weet nie 
Op die regte pad, is dit asof mense doen. Leuse dat daar meer as een manier. Maar die inkomste wat dit nie voldoen aan. Ek kan nie verkeerd gaan. Waar kom die geld het om die kursus by te bly. 
Dit is gek Vir baie mense, dit is denkbeeldig. Ek het 'n klomp geld Waar ek werk, hoe minder gemaklik lees op hierdie punt. Ek glo dat alle lesers wat hierdie artikel gelees het. Dit is mense soos ek, anders sou ons dit nie gevind het in hierdie artikel. Die wette van swaartekrag doen dieselfde, sal dieselfde mense dit vind.  
So lank dat ek gekom het om te speel forex , 'n paar jaar gelede. Ek weet hoe moeilik dit is nie, maar voorrade is gewaarsku, maar ek weet nog nie, maar dit is nie. Ander glo te veel Tot verlede jaar, het ek aktief bestudeer. 
Bevind dat die mark forex handel geldeenheid is die dollar, dit het 'n baie hoë waarde.Aandelemark wisselvalligheid oor Thailand Maar omdat die dollar is my regtig versoek so. Ons weet reeds dat $ 1 is gelyk aan ongeveer 35 Baht Thailand beteken dit dat as ek 'n beskeie $ 30 is genoeg, sal jy vermenigvuldig 35 met sowat 1000 baht per dag gelede. 
Duisende skaars Thailand Baht Maar as ons kyk 'n dollar vir net $ 30, dit is 'n goeie lewe, so ons het ooreengekom om 'n dollar hier betaal ook. 
Wat sal my geld maak vinnig is vinnig forex Hier Maar selfs forex om geld vinniger te maak. Elke aandeel koop, moet jy dalk 'n paar dae wag of sit en kyk hoe die rekenaar skerm. Miskien koop voorraad, dan na koffie drink. Aandele val terug verliese A ื gn Ngai is soos hierdie, ons is nie op ons louere reg.   
Hy sit voor 'n rekenaar om te belê $ 10 dollar tot $ 10 dollar as dit moes langer wag ongeduldig soos ek te kry. Voortgaan om te soek totdat ek 'n minnaar gevind. Die eerste keer ontmoet, dan ja, dit is bekend as Binary Options.

Binary Options  is?
Die naam word gesê dat net opgebreek met die binêre syfers 0 en 1 in die rekenaar. Ek wil ook graag Hi - Kyk wedstryd is soortgelyk, maar nie heeltemal. Dit het 'n manier van speel Binary Options is dit dat dit 'n vorm van belegging, die risiko is baie hoog. Ons kan egter die rigting van die grafiek te ontleed.  
Sê dit is 'n binêre opsie is 'n korttermyn-kontrak. As ons die genoemde aandele te koop vir 1 minuut voor as dit is werklik aan. Ons sal dit kry En as ons sê dit nie, maar dit is 'n 1 minuut grafiek voor voorraad val onder die punt waar ons gekoop. Ons sal die geld om dit te doen verloor.  
iqoptionlogo
Makelaars IK OPSIE
Die OPSIE makelaars, die IK  / Opsie Wat is die IK.
Vir makelaars verkies om te speel vir Binary Options , ek stel voor dat die makelaar baie vir my.Ek het eintlik die geld onttrek word regtig nie verneuk IK Opsie Baie mense sal advertensies op gesien Google en dan 'n paar ouens makelaar opsies hier is baie van julle nie, maar ek IK opsie was baie meer stabiel. 
En ons kan dit handel in jou webblaaier. Of via 'n rekenaar program nog op jou rekenaar geïnstalleer. En die koelste is die app vir mobiele iPhone of Android is regtig heeltemal seker die maatskappy 'n paar miljoen dollar belê om die bou van die jeug is jou IK opsie op myself. 
Ek noem dit IK opsie Platform dit 'n unieke naam. Sommige makelaars sal ook gebruik maak van die Platform spotoption spotoption wat hy ontwikkel 'n stelsel om handel te dryf Binary Options op en daar is baie makelaars te koop in die stelsel. 
En draai die maatskappy in sy eie Trading kan verkry word deur middel van die webwerf net Kyk terug na IK opsie Ek het gesê ja, dat hy sy eie Platform etlike miljoene dollars belê sodat hy nie sou sterwe deur selfmoord homself dood vir bedrog. 

Foto's van die handel IK opsie op die telefoon (IK opsie Platform).
IK opsie vir adverteerders met 'n formule 1 renmotor ek die wêreld laat weet dat hy 'n deursigtige maatskappy. Bedrog is nie oop vir dit. Kyk bietjie na die opsie web IK het 'n geloofwaardige deal.www.iqoption.com Die sleutel tot soek 'N Goeie makelaar Moet nie optree in die geheim Of betaal later Of probeer om geld te onttrek van handelaars. Of ingewikkeld stappe om te onttrek. 
En moenie vergeet om 'n makelaar wat geregistreer is Cysec gereguleer korrek erken dat dit Cysec gereguleer, maar onthou dat hierdie wettig geregistreer vind. Ons belê die geld gedeponeer met hulle sal veilig wees.

Trading tydperk (Expiration Time).
Binêre opsie van forex by   forex wanneer jy dit koop. Jy sal die einde van die saak op die plek oral waardeer. Maar jy sal tevrede wees genoeg wins is geleidelik verreken op jou eie, maar in teenstelling met die Binary Opsie om 'n vaste tyd skedule verkoop. Hierdie tydperk staan bekend as afgeleide instrumente ( verouderd ) is dat ons kan aanpas dit is nie net 'n een minuut ons kan as volg gedefinieer word.
1 minuut 2 minute 3 minute 4 minute 5 minute 5 genoem Turbo Opsie.
15 minute, 30 minute, 45 minute, 1 uur, 2 uur, tot aan die einde van die dag, genaamd Binary Opsie.
As ek na 'n Call koop te koop 'n Turbo Opsie 5 minute of sit in enige rigting en dit sal tot 5 minute wag, dan moet julle weet dadelik of 'n verlies of 'n winssyfer hieronder toon die verstryking tyd nou. die verstryking tyd op 13:54 pm, met verskeie opsies, soos hieronder getoon. Terug te keer na die kleur groen te pas.
verval tyd van die opsie IK
Betaling van wins (Wins) van IK Opsie.
Dan Turbo Opsie is verskil dat as jy kyk uit die top van 'n truisme. Ek het dit gesien die kontrak verstryk. As jy diep kyk in die Turbo Opsie sal Binary Opsie 'n baie meer betaal as wat ek hou van die  EURUSD geldeenheid paar tydens die 16:00 Thailand tyd Turbo Opsie mag betaal word op 84% (tot 5 minute verstryk) net. vir Binary Opsie sal betaal word teen 72% (vanaf 15 minute) is oor die koop van tyd, dan is ek 'n bietjie wins kan ons 'n beter kyk nie te koop. Ek het geantwoord dat my
Maar as jy gespeel het forex kom grafieke wat karteer tyd raam minder as of sub-grafieke. In 'n tydperk van 'n baie klein bewegings is baie sterk swaai grafiek. Raai nie moeilik nie, maar die grafiek hierbo tydraamwerk vir die rigting makliker raai. Dit beweeg teen 'n stilstand oor 'n lot. Nou hier wil ek almal om dit te probeer. Verstaan dit meer
Foto's hieronder wys hoe Turbo opbrengste. In elke munt paar Jy kan kies om te speel as jy wil.As Binary is 'n laer opbrengs in hierdie foto.



Die vergoeding IK opsie


Hoe om handel te dryf / hoe om te speel  , b bedrieglike Options.
Sien die diagram hieronder nie. Ons kan koop aandele in twee rigtings word koop ( in Koop / Call ) of af ( kort posisie / Sit ) vir Binary Options sal koop Call en koop in die Put   Ons verwag dat dit sal wees in enige rigting. druk op die Call / Sit dit.  
Om te probeer om jou te laat almal oop 'n demo rekening voordat ek speel, ek speel vir die geld en dan die geld later uit die beeld hierbo, ek opgerig verval in die eerste minuut dat ons wag net sowat 1 minuut. Ek sal dit weet, nou IK opsie om vertikale wit Ek het by die 28ste minuut onderstreep, kan ons stadig dit is by 22:28:30 uur.  
(As die spel op 28 minute gespeel, ons sal nie meer te koop. Maar as ons koop dwepery agter die wit streep. Sal wag vir die uitslag van minute in plaas van 29) rooi lyn verteenwoordig die eindstreep. As jy die grafiek die voorraad gehardloop tot die rooi lyn wanneer die spel eindig.  
Ek veronderstel dat as ek koop 'n voorraad Call (groen knoppie op die regter boonste) voor die wit streep op 22:28:15. Dat ek sal 'n ander 45 sekondes wag, die spel eindig onmiddellik weet nog die resultate. As dit waar ek dit gekoop het. Ek sal nie gebaat As hy geskryf het, byvoorbeeld, as 84% of $ 10 sou wees $ 8.4. 
Die wit lyn met Die rooi vertikale genoeg om dit te verstaan. Wat bepaal die kleur wit en rooi, die antwoord is dat verstryking tyd (die verstryking tyd van die aankoop). 
IK opsie wanneer ons 'n oop demo rekening wat jy sal 'n vervalste $ 1000 Ek probeer om die geld te belê om meer geld te maak vir dit nie om te gaan deur $ 100 of niks verder as die feit Ek speel graag die valse ontvang. 500 dollars, het ek gevra of die feit dat jy hulle nie wil of nie. Dit was nie vir my so probeer Die feit dat En het 'n plan
Trading is nie moeilik. Kyk na die video nou 
Daar is geen beperking op die aantal ambagte per handel dag, as ek dit wil hê.

Wins Brokers Binary Options IK OPSIE waarvandaan / IK Opsie winste.
Die meeste aandelemakelaars Binary Options% sal saamstem dat as ons wen, sal hy 60% betaal - 86%, afhangende van die makelaar vir hierdie post. En afhangende van die tyd wat jy dit het 'n bietjie speel. Wanneer ons gespeel die laaste 16:00-23:59 am, as die grafiek met die beste swaai. Ek dink die eenvoudige aanwysings
Ek het wat ek het makelaars Wat was die verskil Makelaars reeds weet dat mense graag om te speel. Die spel is 50-50 dit waar is, ek oopgemaak ACC vervalste geld kom in die spel. Druk die skakelaar op, af, op, af, op, wag 1 minuut totdat weet dat stoot down belangstelling Wag 1 minuut om te evalueer of gebreek. 
Daarna het ek het dit oor en oor 500 keer, die resultate het getoon dat ek gewen net 52%, wat gewen net 52% sê dat dit nie genoeg nie. Dit moet wen meer as 60% winsgewend te wees. 
Hoekom wag tot hier te sien  Broker sê dat die geldeenheid paar EURUSD   , betaal word op 84%, dink ek, as ons $ 10 belê en ons sal terug te kry die wen $ 8,4, maar as ons verloor, jy verloor. Speel om te wen 50-50, so die makelaar die geld sal neem uit die verloorder al verloor.Om iemand te betaal net gewen $ 8.4 $ 1.4 As gevolg hiervan, kan makelaars dollar per handel wins keer tydens die tydperk.  
Makelaars wat reeds winsgewend is. Soms betaal die geld makelaars slegs 70% van dit. Toon dat die winsgewendheid van die makelaar, dit is 30% nou weet hierdie dinge. Ons weet dat die makelaar is nie winsgewend nie, sal jy iemand om 'n baie te speel. Ten einde voordeel te trek na die maatskappy. 
Kom ons kyk wat die ontleders aanvaar dat die geldeenheid paar EURUSD   betaal 84% van die hoofsom belê as ons wen teen forex , dan sal ons so veel as 84% kry, dit neem 'n lang tyd om te wag op hulle. Om die rigting van die prys behoorlik voorspel. En laat die voorraad hardloop onbepaald winsgewend as dit het 84% van die oorspronklike bedrag wat dit sal neem vir Binary Options, maar dit neem net 'n paar minute dusver net so vinnig as wat enige.  
Neem 'n blik op die clip IK opsie video is met my bespreek. Hieronder!

Vergelyk die voor- en nadele Binary Options  en  Forex.
binêre opsiesForex
risiko'smeerhoë
Die sluiting van die transaksie'N vasgestelde tydperkSal te eniger tyd gesluit wees
vergoeding70% - 86% op die spel.Afhangende van die speler
verligBaie eenvoudige druk Call / Sitmoeilik
kommissie makelaar seNee (breek).'N Oproep verspreiding


Die betroubaarheid oorwegings Tyd om die Internet te soek
Laat my almal herinner hier dat opsies ander maatskappye moet mooi kyk. Ek glo 100% dat die inligting in Thailand vir meer inligting oor binêre opsies het dit nie. As die soektog in Engels is oneindig meer so. Daar is beide waar en vals Gemaak tot fool Ek stel voor gegenereer web data,vals vals bedrogspul  wat baie betroubaar.
bedrogspul
http://www.binaryoptionswatchdog.com/  soos goeie Op die eerste, ek was 'n grap oor hierdie.Ek dink hy is nie 'n baie goeie inleiding tot swendelary wat truuk waar die webwerf self is nie 'n bedrogspul Web Watch. Waarskuwing vir mense om te speel, want daar is binêre opsies makelaars baie mense mislei. Maar ek het gevind dat Ek dink dit is 'n goeie
http://binaryoptionschannel.com/  is hierdie die naam van Michael Freeman versigtig wanneer dit lyk of die eienaar van die web waghond wees net om iemand te saai of skryf dit op eie huur.Skakel om deur die Web te kom. Ek glo dit het my 555.
Om die bos gelei in die ondertekening van weg Open makelaars en byna 'n vermorsing van geld om dit te doen. Hier is net twee web net sê dat ek 'n klein gladde. Soos enige goeie En daar is baie meer nie genoem op die web en YouTube-kanaal verskeidenheid, glo dit nie. Mense doen baie truuk perd genoem loting dit. 
Wie het gesê wat Wat het ek nodig om dit te glo. Enigiemand kan mislei Ek sal jou vertel. Tyd om uit te vind meer Om korrek te soek. Wees altyd waaksaam Moenie glo wat iemand vertel 100% totdat hulle beproefde en ware self. Hy het gesê dat dit Styl truuk wat altyd nagekom word.
  1. 'N video om te sien  dat jy 'n goeie makelaar jy hierdie truuk in diens, maar eintlik 'n aanval tussen makelaars ook. Dit is eintlik nie waar nie Ek sal dit nie glo
  1. Web motorhandel Auto  iets soos hierdie, ek neem dit. Nie presies lyk soos die video hier.Die webwerf sê dat as jy ryk is, moet jy sy stelsel gebruik om te gebruik vir gratis, maar sal oop vanaf makelaars volgende ACC wees. $ 250 minimum deposito hulle in die stelsel sal motorhandel hom   nou en dan het ek http://copybuffett.com. 
As jy soek op die internet vir 'n mens nie, maar 'n baie goeie oorsig te kry. Byna elke ou wat ek regtig glo hy is gehuur om Mahe neem ek probeer om nie OK. Daarom is dit onwaarskynlik dat dieselfde wees. Onthou dat niks meer as wat aan die gang. Forex stelsel sal toelaat om ons te wen, is dit moeilik. Handel my eie beswil
  1. Binêre opsies sein  dienste vir gratis. of betaal Wanneer 'n goeie teken Die grafiek is dat hy 'n sein uitstuur om die sel via sms ons. Wanneer ons ons taak is om die mees dringende en makelaars aankoop. Die rigting wat hy koop tot 15 minute in 'n paar maatskappye om 'n sein te genereer, miskien is dit nie regtig saai as dit nie.
Ons kry 'n sein, moet ons tyd te koop as hy vertel is. Stadig gaan vir dit, maar die aritmie sommige maatskappye wat ek sien dit is die eerste maand betaal, $ 99, is dit gesê, dan dui hy aan dag 5-7 sein via sms of sien. direk op die bladsy te alle laat oopTyd om 'n beat te koop, sal dit lui. 
Ons het die rekenaar skerm gekoester. Bekend te speel Ek het regtig die regte pad Hy het gesê dat jy eintlik moet speel dit speel deur die sein hy my gegee het.
http://signalsbinary.com/ jy ryg Maar om 'n sein te kry van hom, ons het om aansoek te doen om 'n rekening by 'n makelaar te open en hy is bereid om te belê $ 250 vandag.Die meeste sal wees in hierdie formaat. Ek het nog nooit probeer. As iemand wil om te probeer Probeer dit en ook vertel my lol.

vir myself Hare analise aanwyser en speel dit. Ongelukkig, blameer jouself Jy hoef nie te blameer  die binêre opsies reg groepe geloofwaardigheid. Die inligting is nie verlei nie, dit is nie.
Lees hierdie punt, het ek reeds vir my gesê dat die beleggingsrisiko. Moenie al die geld wat ons het dit nie spandeer. Nou ja, ek moet erken ek het begin speel vir die regte. ervaring lewe Moet periodieke aanmanings Ek sal die belegging nie vergeet nie. Almal van julle wat hierdie artikel lees Ek vind dit regtig 'n ware werklike inligting wat ek teëgekom het vertel. Dit sal voortgaan om dit te doen. Geld vir die regte ware ware real slegte in die opleiding van ons eie.
Tot hier gelees Moenie vergeet om hierdie bladsy te deel of stoor dit. opgedateer voortdurend
Beleggers wil doen
Vir belê forex met IK OPSIE kan kies om in te skryf aan 'n kanaal. Ek is aangeraai om aansoek te doen deur die Web geregistreer rekenaars Dit het 'n eenvoudige plakkaat vir die bejaardes.Maar as iemand 'n nuwe mobiele aansoek sal beskikbaar hier wees. Die voltooide aansoekvorm word dan afgelaai in die app om te speel die gebruikersnaam en wagwoord wat in die app beskikbaar deur middel van die mobiele handel gestel was nie. As jy gereed is om dit toe te pas.Scroll af na klein stappe hier.
 IK opsie
Link na Main Web aansoek

ios
Link na iOS aansoek
Android
Link na Android aansoek






registrasie rame






Begin die Te  Verdien  Met  die IK die Opsie

registrasie rame

 IK OPSIE REGISTRASIE WEB

 IK OPSIE REGISTRASIE ANDROID

 IK OPSIE REGISTRASIE IOS

 IK OPSIE REGISTRASIE INCENTIVE




** Daar is geen twyfel dat ek gepraat hieronder Kommentaar, ek beantwoord dit hier.


Forex en Binary Options Trading is nie moeilik. Ons kan 'n hawe of eksperimentele Forex Demo Trading Binary Options demo oop om te leer en te beoefen hul handwerk. Sonder saam enige werklike tyd spandeer, dan belê. Ek stel voor dat die makelaar is daaronder. Die stelsel is stabiel en dit is maklik om te deposito onttrekkings.
====================================== 


Ons deel die siening dat die ervaring van die verlede. voormalige En skaf die huidige verwagtinge, insluitend die behoefte ontstaan in die toekoms deur middel van teks, foto's en video 


/// SUBSCRIBE WEB ///.

Kanaal IK Opsie Makelaars aanbeveel vir beginners - -  Https://9binaryoptionsfirsttime.blogspot.com/
die voorkeur makelaar binêre 1 in Thailand IK Opsie - -  Https://9binaryoptionstrading.blogspot.com/.
Oor die Options, makelaars, Binary - -  Https://9binaryoptions.blogspot.com/.
Die makelaar oor die Forex - -  Https://9forexbroker.blogspot.com/
boks oor Binary Options aansoek vuur Affiliate - -  Https://iqoptionthailandbinarysiam.blogspot.com/
boks oor Binary Options in vreemde tale - -  die https. : //9iqoptiontraderallnational.blogspot.com/
kanaal op deposito met Skrill, - -  Https://skrillthailand.blogspot.com/
kanaal op deposito's met 'n Neteller - -  Https://neteller-thailand.blogspot.com. /

- - Ek Ek - - Dankie - -. 

"Gelukkig skep en vorentoe verenigbaarheid. Ons bring julle 'n goeie geluk " 

te deel met my hele hart. Wil jy baie geluk 
Prawit Nimwong.

1 comment:

  1. Kry jou leë OTM-kaart van vandag af, ek berei kaarte ter waarde van 50,000 $ uit. Met hierdie kaart kan jy aanlyn eiendomme koop en jy kan maksimum $ 3000 daagliks uit enige OTM-masjien in jou land maak. As jy hierdie kaart nodig het, kontak my. Op my e-pos (RAYMONDLOGAN01@YAHOO.COM) het baie persone hierdie kaart ontvang en hulle is gered van armoede en finansiële stres, kry jou kaart nou.

    groete

    ReplyDelete

Youtube Channel Ton Nimaster

Youtube Channel Ton Nimaster
Please Subscribe for System Trading and EA

Recommended online banking !!!

Recommended online banking !!!

Recommended online banking !!!
NETELLER BROKER

IQ OPTION

IQ OPTION
IQ OPTION BROKER

XM

XM
XM BROKER

EXNESS

EXNESS
EXNESS BROKER

FBS

FBS
FBS BROKER

DERIV (ฺBinary.com)

OLYMP TRADE

OLYMP TRADE
OLYMPTRADE BROKER

EXPERT OPTION

EXPERT OPTION
EXPERTOPTION BROKER

Today's price BITCOIN - BTC

Today's price BITCOIN CASH - BCH

Today's price ETHEREUM - ETH

Today's price ETHEREUM CLASSIC - ETC

Today's price LITECOIN - LTC

Today's price RIPPLE - XRP

Today's price DASH - DSH

Today's price ZCASH - ZEC

Today's price NEO COIN - NEO

Today's price OmiseGO - OMG

Today's price Qtum COIN - QTUM

Today's price Tron COIN - TRON

AMAZON EC2 VPS Free