Adakah anda percaya ini? Gaji orang yang boleh mendapatkan "pendapatan tambahan" mereka dengan "pilihan binari" sehingga 6,477.48 USD termasuk formula perdagangan secara PERCUMA! [2017] | iqoption International: Adakah anda percaya ini? Gaji orang yang boleh mendapatkan "pendapatan tambahan" mereka dengan "pilihan binari" sehingga 6,477.48 USD termasuk formula perdagangan secara PERCUMA! [2017] UA-75608977-1

New cannabis assets

IQ OPTION

Join the crypto-revolution

Start trading

Binary Option Demo

IQ Option Start trading

Recommended post

Recommended brokers that Thai people are popular to trade Both Binary Options and Forex

  Recommended brokers that Thai people are popular to trade   Both   Binary Options   and   Forex   “General Risk Warning: The financial pro...

Sign Up

New cannabis assets

Translate

Adakah anda percaya ini? Gaji orang yang boleh mendapatkan "pendapatan tambahan" mereka dengan "pilihan binari" sehingga 6,477.48 USD termasuk formula perdagangan secara PERCUMA! [2017]

Adakah anda percaya ini? 

Gaji orang yang boleh mendapatkan "mereka pendapatan tambahan " 

dengan " pilihan binari 

sehingga 6,477.48 USD termasuk formula perdagangan secara PERCUMA!

[2017]




Credit by @ articlehero


Ini adalah benar! Saya boleh lakukannya. Awak boleh lakukannya!


Rajah menunjukkan pendapatan tambahan untuk 226,711.65 THB (6,477.48 USD) pada Disember 2016
Adakah anda sedang mencari pendapatan tambahan?
Adakah anda dalam hutang?
Adakah anda sedang mencari satu kelepasan dan anda  kebebasan kewangan ?
Jika semua jawapannya adalah YA, saya ingin berkongsi pengalaman yang luar biasa saya dalam menjana pendapatan tambahan dan saya ingin berkongsi bagaimana untuk melakukannya dalam langkah demi langkah. Melengkapkan ini, anda boleh melakukannya dengan segera pasti!
Beberapa tahun lalu,  mendapat pendapatan tambahan  adalah perkara yang paling penting bahawa setiap mans gaji seperti anda dan saya mencari untuk menyokong perbelanjaan yang cenderung untuk mendapatkan lebih tinggi dan lebih tinggi seperti gadai janji, menyewa kereta, yuran pengajian anak-anak anda atau apa-apa perbelanjaan selanjutnya.
Saya menerima bahawa saya amat tekanan pada masa itu dan kemudian saya mula menggunakan Internet untuk mencari pendapatan tambahan.
Malangnya, dalam tempoh pertama kali, saya mendapat pekerjaan tambahan yang menipu dan tidak membuat apa-apa wang. Saya menerima bahawa saya telah mencuba semua mereka seperti Ufun, MMM dan Onecoin. Rakan saya berkata, saya adalah kacang dan ketawa pada saya bahawa saya percaya  mendapatkan wang  dari Internet itu adalah benar!

Awal Januari 2017, saya mendapat keuntungan lain sebagai 153.029 THB (4,372.26 USD) 
dari iqoption dan olymptrade.
Dengan usaha yang melampau saya, saya mendapati peluang saya dalam mendapatkan pendapatan tambahan dan ia boleh meningkatkan pendapatan untuk sebenar. Jika saya memeliharanya dengan diri saya sendiri, ia tidak akan menjadi besar. Jika saya berkongsi kepada anda, ia akan menjadi manfaat yang besar pasti. Peluang yang saya nyatakan adalah wang membuat mesin yang paling berkuasa pada hari ini, iqoption!
Pernahkah anda berdagang dalam pilihan binari?
Jika tidak, jangan berhenti peluang anda. Mencubanya dengan mengikuti arahan saya. Saya akan pergi melalui langkah demi langkah dengan cara yang anda dapat mengikuti dengan mudah dan mendapatkan  pendapatan tambahan  seperti saya.
Jika youf mempunyai niat anda, ia akan mengubah masa depan kewangan anda selama-lamanya!
Jika anda bersedia, mari kita membaca dan mengkaji mengenainya bersama-sama!

Bagaimana untuk menyediakan diri sebelum berdagang dengan  iqoption ?

Saya memahami konsep mendapat pendapatan tambahan dari  pilihan binari  perdagangan dengan prinsip yang sangat semudah memilih kontrak Membeli atau Menjual kontrak dengan meramalkan harga pada masa hadapan. Jika kita boleh meramalkan dengan betul dan tamat tempoh kontrak opsyen, kita akan menerima wang untuk akaun kami serta-merta!

Jika kita meramalkan trend akan meningkat , kemudian membeli kontrak pembelian. Apabila 5 minit mencapai dan graf naik, kita akan mendapat wang.
Jika kita meramalkan trend akan berkurangan , kemudian membeli kontrak jualan. Apabila 5 minit mencapai dan graf turun, kita akan mendapat wang.

Ini adalah sangat mudah! Saya benar-benar teruja earing wang daripada perdagangan pilihan binari dengan itu apabila saya berbanding dengan perdagangan forex , yang mempunyai lebih varian seperti nilai spread, saya fikir perdagangan pilihan binari adalah jawapan untuk membuat wang. Terutamanya, perdagangan pilihan binari membuat wang lebih cepat!
Fikirkanlah, anda hanya ...
  • Perlawanan wang 1. Pilih atau aset yang anda ingin membeli kontrak opsyen.
  • 2.Predict harga pada masa akan datang mengikut masa belian pilihan kontrak seperti 1 minit, 30 minit atau sehari.
  • 3.Get keuntungan apabila ramalan anda adalah betul!
Sila lihat pada senang dalam perdagangan pilihan dengan demo dari broker dunia seperti Pilihan Pakar . Lihatlah betapa mudahnya! Anda mempunyai 10,000 USD dan perdagangan Perlawanan wang dalam EUR / USD.

Oh my god! Ini adalah lebih mudah daripada memenangi loteri! Ia bukan juga berjudi! Lebih penting,  ini boleh membuat anda banyak wang untuk sebenar!
Anda telah menghabiskan wang anda pada loteri atau berjudi bola sepak dengan menggunakan Teori Martingale dan ia membuat banyak wang!
Untuk perdagangan pilihan, anda boleh menggunakan penunjuk untuk membantu anda membuat keputusan itu. Ia bukan hanya 10-20% peningkatan ramalan tetapi ia 60-80% daripada ramalan yang betul! Lebih penting, anda boleh memohon Teori Martingale keputusan anda juga.
Fikirkanlah, anda boleh mendapat wang yang banyak daripada ini !!
Apabila saya mendapat peluang saya, saya tidak biarkan ia pergi. Ini adalah peluang yang terbaik yang saya boleh mengubah hidup saya dan masa depan kewangan saya !!
Dengan serta-merta, saya bersedia diri saya untuk memulakan perdagangan Pilihan Perduaan ...

Apa yang anda perlu menyediakan sebelum mendapatkan anda wang tambahan dari Pilihan Perduaan  adalah

komputer 1.A atau telefon pintar.

sistem iqoption memerlukan pemasangan perdagangan Opsyen Perduaan atau perdagangan melalui telefon pintar anda. Oleh itu, ini 2 perkara-perkara yang diperlukan.



2.Meta pedagang Program 4 Software


MT4 Program Perisian adalah program trading forex , yang tidak perdagangan opsyen. Saya memilih untuk meletakkan penunjuk yang  iqoption  tidak dapat menggunakannya. Ini adalah helah rahsia! Saya menggunakan MT4 untuk mengenalpasti trend dan apabila trend naik, saya akan mula kontrak opsyen di  iqoption  serta-merta!

Adakah anda memiliki Program Software MT4?

Jika anda tidak mempunyai satu, saya cadangkan anda untuk mendaftar sebagai ahli broker daripada forex di  XM  ,  EXNESS  , FBS . Jadi, anda boleh memuat turun MT4 segera. Tekan di sini! Langkah pendaftaran dalam  XM  ,  EXNESS  , FBS  akan dinyatakan secara terperinci termasuk bagaimana untuk memuat turun dan memasang MT4 . 
Apabila kita menjalankan program dan perdagangan pilihan binari, kita akan menjalankan kedua-dua daripada mereka dalam masa yang sama seperti ini.



3.Open akaun pada Skrill bank atau Neteller bank

Selepas komputer dan MT4 siap, perkara seterusnya yang anda lakukan adalah menyediakan deposit anda untuk  iqoption  akaun dan atau mengeluarkan daripada iqoption, memindahkannya dalam USD. Kaedah menyediakan dalam 2 cara sebagai.
3.1 kredit atau kad Debit
Saya tidak memilih cara ini dan ia tidak digalakkan juga. Saya mengalami perjuangan dalam mendepositkan wang saya untuk iqoption atau menarik balik dari akaun saya bahawa itu agak rumit. Jadi saya mengesyorkan anda untuk menggunakan kaedah-2 sebaliknya.
3.2 wakil laman web di Thailand   Exchagercoin dan  Bitbuy.me
Kaedah kedua adalah Skrill duit syiling atau Neteller syiling membeli dari laman web Thai, kemudian memindahkannya kepada anda akaun Skrill atau NETELLER akaun dan sekali lagi memindahkan kepada anda iqoption akaun. The detail pendaftaran yang dinyatakan di bawah dalam rajah. Sama seperti mengeluarkan wang, kami meminta menarik balik melalui iqoption akaun untuk Skrill akaun atau akaun NETELLER . Akhirnya kemudian berdagang syiling Skrill atau syiling NETELLER dalam laman web dalam USD mata wang.
Daftar Skrill akaun  Cilck sini !!
Mendaftar Neteller  akaun  Cilck sini !!



Mendaftar Skrill duit syiling dan Neteller perdagangan membentuk di Exchagercoin Cilck sini !! 
Mendaftar Skrill duit syiling dan Neteller perdagangan membentuk di Bitbuy.me Klik di sini !! 

deposit wang dan menarik balik langkah-langkah




4. Dokumen-dokumen yang perlu bersedia untuk memperkenalkan diri anda kepada iqoption

Perkara terakhir yang anda perlu lakukan adalah menyediakan dokumen-dokumen pengenalan anda. Pada mulanya saya mendapat masalah dengan itu kerana itu memerlukan kertas itu, jadi saya fikir ia akan menipu atau sesuatu seperti itu. Tetapi sebenarnya, menyediakan kertas anda tidak sukar dan saya membuat senarai untuk anda di bawah.
4,1 kad ID disalin
4.2 Pasport disalin
4.3 Lesen memandu disalin
Pilihan Perduaan dan iqoption akan meminta 1 daripada 3 disebut kertas dari kami. Saya menggunakan pasport saya untuk mengesahkan ID saya kerana ia mudah dan global. Ia boleh digunakan untuk Binary pendaftaran Pilihan broker dalam setiap peniaga.
Dokumen-dokumen ini hanya hanya untuk pengesahan akaun untuk membolehkan anda untuk menjadi dapat untuk menarik diri daripada sistem. Sesetengah pengeluaran memerlukan kertas atau alamat pengesahan alamat spesifikasi oleh itu kita tidak mempunyai apa-apa kertas menyatakan alamat kami dalam bahasa Inggeris!
Cara paling mudah untuk menyelesaikan masalah ini adalah ...
Hanya mendapatkan kenyataan kewangan anda di (Anda Bank) Contoh: Kasikorn Bank, Bangkok Bank atau mana-mana bank lain yang anda berdaftar kemudian meminta mereka untuk menentukan nama dan alamat anda dalam bahasa Inggeris. Sekarang anda mendapat kertas untuk mengenal pasti diri anda dan alamat anda dalam hal apa-apa permintaan broker untuk itu.
Sebagai kesimpulan dokumen-dokumen yang perlu disediakan.
  • kad 1.ID, pasport atau lesen memandu disalin.
  • 2.Financial kertas kenyataan yang menyatakan nama dan alamat anda dalam Bahasa Inggeris (beberapa broker mungkin meminta untuk kertas ini)
Sekarang giliran awak! Menyediakan kertas ini dahulu dan kemudian ikuti langkah-langkah berhati-hati. Jangan skip langkah. Jangan terburu-buru. Ambil peluang anda untuk mendapatkan wang lebih tambahan dari iqoption!

iqoption  pendaftaran

iqoption pendaftaran langkah dan bagaimana untuk berdagang dan membuat keuntungan, klik di sini!
untuk mengkaji aliran dan mendaftar, akaun mestilah akaun sebenar tidak demo satu dan tidak menerima apa-apa bonus. Apabila anda melengkapkan pendaftaran anda,

sila mendepositkan wang anda untuk iqoption, jumlah yang bergantung anda. Dari pengalaman saya, saya mendapati bahawa ...
  • Deposit 100-500 USD mendapatkan 1-25% peluang keuntungan
  • Deposit 500-1,000 USD mendapatkan 1-50% peluang keuntungan
  • Mendepositkan lebih daripada 1,000 USD mendapatkan 1-85% peluang keuntungan
Lebih deposit wang pada tendangan anda di luar, lebih peluang untuk mendapat keuntungan. Oleh itu, jika anda mempunyai banyak bajet, ini adalah peluang anda untuk membuat keuntungan anda dalam perdagangan Pilihan Perduaan. Sekarang membuat keputusan bajet anda.
atau
anda boleh menggunakan teknik saya (bajet memerlukan)
Saya mula bajet saya pada 2,000 USD atau 68,000 THB. Saya dipisahkan bajet saya ke dalam ...
Bahagian pertama , saya disimpan 1,000 USD untuk iqoption akaun melalui Skrill atau NETELLER akaun untuk perdagangan Pilihan Perduaan.
Bahagian kedua , saya disimpan 1,000 USD untuk Skrill atau NETELLER hanya dalam kes saya kehabisan wang dalam seksyen Pertama. (pemulihan pelabuhan)
Jika anda mengekalkan disiplin anda dalam perdagangan Pilihan Perduaan, ia adalah jarang untuk mendapatkan pemulihan pelabuhan dan kemudian anda perlu untuk menggunakan wang anda disimpan dalam seksyen Kedua.

iqoption  formula perdagangan

Sekarang, adakah anda bersedia untuk mendapatkan wang yang lebih tambahan daripada perdagangan Pilihan Perduaan?
Adakah anda bersedia untuk mendapatkan masa depan kewangan anda berubah selama-lamanya?
Saya sangat teruja untuk berkongsi kejayaan yang mengagumkan ini kepada anda! Tetapi pertama, mari saya memberi amaran kepada anda bahawa melabur wang anda dalam Pilihan binari adalah sangat berisiko! Dan anda mungkin kehilangan seluruh bajet anda! Saya tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa hasil perdagangan yang anda buat. Anda pilih cara anda sendiri dan akan bersedia untuk risiko.
Jika anda tidak bersedia untuk mengambil risiko, STOP dan tidak pergi mana-mana lagi.
Jika anda sudah bersedia, mari kita lihat pada formula yang saya digunakan untuk  iqoption  perdagangan dan bagaimana untuk menggunakannya.

1. UP BELI UP (UBU) Formula (ikut trend.)

Saya menggunakan formula ini untuk 85% daripada hasil dagangan saya dengan perdagangan Pilihan Perduaan.  Kelebihannya menyediakan pemulihan port dalam kadar yang sangat rendah dan ia boleh digunakan dengan Teori Martingale untuk membuat wang yang banyak di negeri perdagangan selamat.
Untuk formula UBU, kami akan membuat perdagangan mengikuti trend anggaran atau Ikut trend
Petunjuk yang perlu dipasang pada MT4
1.EMA 23 hari (boleh didapati di MT4)
2. EMA 26 hari (boleh didapati di MT4)
3. pengesan Pinbar ( Klik untuk muat turun )
4. CPI V1.5 ( Klik untuk muat turun )
5. TC_wonder ( Klik untuk muat turun )
Sila pasang semua 5 petunjuk ke dalam MT4.


Rajah menunjukkan TC Wonder selepas dipasang pada MT4 dan menghidupkan fungsi pada.


Rajah menunjukkan CPI V1.5 selepas dipasang pada MT4 dan menghidupkan fungsi pada.

Nota: bintang ค่า ที่ เรา จะ ใช้ เป็น ตัว วัด คือ Menembak และ Engulfing ซึ่ง จะ ปราก ฎ ลูก ศร สี แดง (Put) หรือ สี เขียว (Call) Nota: penunjuk yang digunakan adalah bintang jatuh dan menyelubungi , yang ditunjukkan sebagai anak panah merah (meletakkan) atau hijau (panggilan)

Rajah menunjukkan Pinbar Pengesan selepas dipasang pada MT4 dan menghidupkan fungsi pada.


Nota: Green tersenyum muka adalah isyarat panggilan dan muka tersenyum merah isyarat diletakkan
Angka menunjukkan semua 3 petunjuk dihidupkan dalam masa yang sama (Pinbar, Cpi dan TC Wonder)

UBU mata wang perdagangan formula

1. EUR / USD 
Apabila anda mendapat beberapa kemahiran, anda boleh menukar kepada mana-mana mata wang lain seperti yang anda mahu.

tetapan TF dalam MT4 dan Opsyen Perduaan

1. tempoh masa Set pada 15 minit dalam MT4 (Jika anda mahu pulangan yang cepat, anda boleh menetapkan ia o 5 minit)
2. tempoh masa Set pada 15 minit dalam iqoption (Jika anda mahu pulangan yang cepat, anda boleh menetapkan ia o 5 minit)

UBU perdagangan formula

1.You akan dapat untuk memberitahu bahawa graf akan naik atau akan turun (Uptrend atau Trend Menurun)
Pertama, Anda akan dapat untuk memberitahu bahawa mata wang anda adalah trend menaik atau aliran menurun dan jawapannya mestilah begitu jelas. Jika anda tidak pasti, itu bermakna trend tidak jelas atau stabil lagi. Jangan berdagang. Apabila anda melihat trend, anda boleh membuat perdagangan. Ini prinsip perdagangan adalah ...
Uptrend =  panggilan terbuka kontrak sahaja
Trend Menurun =  terbuka kontrak put sahaja

Rajah menunjukkan mata wang dalam EUR / USD. Anda boleh melihat trend adalah aliran menurun, itu bermakna kami akan membuka kontrak put sahaja.

2.Prepare untuk membuka meletakkan atau hubungi kontrak apabila bar hampir sampai ke garisan EMA
Sebaik sahaja anda melihat trend, langkah seterusnya adalah mencari titik kontrak. Apa yang anda perlu lakukan adalah bersedia untuk membuka kontrak apabila bar semasa hampir sampai ke garisan EMA atau mencapai garis EMA utama. Jika bar masih agak jauh dari EMA line, jangan buka kontrak.


Saya meletakkan EMA 23 dan EMA 46 line ke graf. Anda akan melihat bar melalui talian atas. Mereka bar adalah peluang kontrak meletakkan.
3.Continue kontrak anda apabila Pinbar + TC_wonder atau Pinbar + CPI isyarat muncul.
Apabila bar mendapat hampir atau sama dengan EMA Graf, maka kita open meletakkan atau hubungi kontrak apabila isyarat yang muncul.
3.1 Pinbar + TC_wonder Pinbar + TC_wonder
3.2 Pinbar + CPI Pinbar + CPI
Mana-mana pasangan anda mahu. Jika isyarat menunjukkan hanya satu, JANGAN membuka kontrak anda. Ia memerlukan sekurang-kurangnya 1 pasangan.


contoh titik kontrak



4.Hold hanya 1 atau 2 bar kontrak (jika anda memilih TF pada 15 minit, itu bermakna kontrak itu akan ditutup pada 15 atau 30 minit akan datang)
Apabila kontrak dibuka, menetapkan masa tutup sahaja untuk 1 atau 2 bar. Jika anda membiarkan graf menyala lagi, ia mungkin membawa kepada ketepatan kurang daripada penunjuk dan ia akan memberi kesan kepada perdagangan anda pasti.


5. Jika analisis salah, perdagangan doupld (x2) daripada harga kontrak pilihan masa depan.
Jika anda pergi melalui nombor 4, dan anda mendapati bahawa analisis yang salah dan anda kehilangan wang. Jangan takut. Hanya memohon Teori Martingale sebagai dua kali ganda harga perdagangan yang berikutnya. Dari pengalaman saya, anda boleh meramalkan harga yang tepat pada giliran 5-7.
Contoh
Pusingan 1: buka kontrak pada 10 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 20 USD masa akan datang.
Pusingan 2: buka kontrak pada 20 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 40 USD masa akan datang.
Pusingan 3: membuka kontrak pada 40 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 80 USD masa akan datang.
Pusingan 4: membuka kontrak pada 80 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 160 USD masa akan datang.
Pusingan 5: membuka kontrak pada 160 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 320 USD masa akan datang.
Pusingan 6: membuka kontrak pada 320 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 640 USD masa akan datang.
Pusingan 7: membuka kontrak pada 640 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 1,080 USD masa akan datang.
Mzm. Peluang anda untuk menjadikan 4-5 hanya sedikit.

6.Do tidak berdagang apabila mata wang negara perdagangan mendapat berita buruk!
formula UBU tidak boleh digunakan apabila mata wang negara perdagangan mendapat berita buruk itu mungkin ada peluang besar untuk kesilapan. perdagangan Pilihan binari dalam tempoh berita buruk mesti menggunakan formula COP, yang saya akan melalui dalam beberapa minit.
Jangan ubah peraturan ini sehingga anda yakin untuk berdagang dengan ia kemudian mula menggunakan peraturan untuk digunakan dengan gaya anda. Saya sering berdagang dengan formula UBU di 19,30-22,00 setiap hari. Anda boleh memilih tempoh perdagangan Pilihan Perduaan anda seperti yang anda mahu. Sentiasa ada masa yang sesuai masa, hanya mencari ia.
UEU UEU ringkasan formula



2.CUTBUYOPP formula (COP)

Formula ini adalah agak tepat dalam membuat wang tetapi mengambil masa yang lebih daripada formula pertama. Anda boleh menggunakan formula ini hanya beberapa kali dalam sehari. Kami menggunakannya apabila graf mendapatkan beberapa perubahan kerana berita buruk dan ia benar-benar membuat wang untuk anda.
Petunjuk yang perlu dipasang pada MT4
Sila pasang semua 3 petunjuk ke dalam MT4.

COP mata wang perdagangan formula

1. EUR / USD  Anda boleh menukar kepada mata wang lain jika anda mendapati perdagangan yang kerja-kerja!

tetapan TP dalam MT4 dan Opsyen Perduaan

1. tempoh masa Set 1-5 minit dalam MT4
2. tempoh masa Set 1-5 minit dalam iqoption 
Jangan tetapkan tempoh masa yang lebih daripada 5 minit itu anda mungkin terlepas kontrak Opsyen masa tutup Binary dan harga yang mungkin akan mendapat swing kemudian pelabuhan anda akan mendapat menghina.

COP prinsip formula

1. Membaca berita di Forexfactory.com tentang mata wang dagangan anda.
Berita bahawa memilih untuk didagangkan mengikut formula COP akan menunjukkan dalam fail RED. Jika hari itu tidak mendapat mata wang fail merah, kembali kepada formula UBU untuk berdagang Opsyen Perduaan


2.Prepare untuk membuka PUT atau kontrak dengan terbuka ia berbeza dengan trend Panggil.
Jika graf adalah aliran menaik, anda perlu melabur dalam arah yang bertentangan. Maka graf akan swing.
Ingat bahawa anda perlu membuka kontrak pelaburan hanya bertentangan. Sebagai contoh, jika bar adalah aliran menaik, anda perlu menyediakan kontrak jual. Jika bar adalah arah aliran menurun, anda perlu menyediakan kontrak panggilan.
3.Open kontrak apabila bar telah melalui BB baris atau lebih daripada 90% dan pinbar + TC_wonder ditunjukkan.
Anda hendaklah membuka put atau hubungi kontrak apabila bar melalui graf lebih daripada 70-90% dan Pinbar + TC_wonder tanda menunjukkan di hujung bar.


4.Hold kontrak hanya hanya 1 minit! Jika tidak, kekuatan harga naik sangat tinggi.
Ingat untuk memegang harga kontrak sahaja 1 minit oleh itu graf mungkin swing kembali atau mendapatkan ke titik bahawa anda mungkin kehilangan wang anda dalam kontrak. Oleh itu, buka kontrak sekurang-kurangnya anda boleh untuk membuat keuntungan.
5. Jika analisis salah, perdagangan doupld (x2) daripada harga kontrak pilihan masa depan.
Jika membuka kontrak membuat anda mendapatkan salah menganalisis. Jangan takut. Hanya memohon Teori Martingale sebagai dua kali ganda harga perdagangan yang berikutnya seperti kaedah yang saya tulis anda dalam formula UEU.
Contoh
Pusingan 1: buka kontrak pada 10 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 20 USD masa akan datang.
Pusingan 2: buka kontrak pada 20 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 40 USD masa akan datang.
Pusingan 3: membuka kontrak pada 40 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 80 USD masa akan datang.
Pusingan 4: membuka kontrak pada 80 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 160 USD masa akan datang.
Pusingan 5: membuka kontrak pada 160 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 320 USD masa akan datang.
Pusingan 6: membuka kontrak pada 320 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 640 USD masa akan datang.
Pusingan 7: membuka kontrak pada 640 USD. Jika ia adalah salah, membuka kontrak 1,080 USD masa akan datang.
Mzm. Peluang anda untuk menjadikan 4-5 hanya sedikit.

6.Do tidak berdagang daripada tempoh berita Jadi, pemulihan pelabuhan mendapat peluang tinggi dalam formula ini.

Jangan gunakan COP untuk berdagang daripada tempoh berita mungkin terdapat peluang besar untuk kesilapan. COP formula tumpuan pada Sebaliknya trend pelaburan sahaja. Jangan memohon dengan pelaburan trend dan tidak menggunakannya dalam tempoh normal masa. Sekarang anda mendapat formula saya, anda boleh membuat perdagangan Pilihan Perduaan anda untuk mendapatkan wang tambahan seperti saya serta-merta!
Mendapatkan wang tambahan sehingga anda mendapat rumah, SLK200 atau jam tangan Rolex, saya cadangkan anda untuk membaca beberapa teknik rahsia bawah dan memohon formula dagangan. Ia akan meningkatkan ketepatan anda dalam perdagangan lebih dan lebih.

iqoption  teknik-teknik dagangan

1.Read "manual perdagangan Pilihan Perduaan"

Segala macam pengetahuan di dunia ini mendapat prinsip sendiri termasuk perdagangan Pilihan Perduaan. Saya mendapat e-book yang anda boleh memuat turun dengan segera secara percuma. Ia Binary manual trading Pilihan. The karang buku pengurusan wang termasuk Binary psikologi dagangan Option.

Apabila anda mendapat buku ini, baca dengan teliti dan cuba untuk memahaminya kemudian memohon kepada teknik trading anda. Percayalah, buku ini akan membantu anda banyak dan anda akan mendapat wang dua atau tiga kali ganda !!
2.Trade dengan sekurang-kurangnya 3 broker untuk membuat kepelbagaian yang.
Lakukan sesuatu dengan hanya trading iqoption . Anda boleh membuat banyak wang secara berterusan dengan broker kualiti yang lain. Beberapa broker mempunyai cemerlang dalam memindahkan wang anda untuk Skrill atau Neteller akaun dengan cepat. Jika anda tidak tahu yang mana yang anda boleh memulakan perdagangan anda, cuba ini 7 broker di bawah.
3.Do tidak menggunakan emosi anda dalam perdagangan.
Saya mendapat masalah yang sama dengan semua orang yang membuat perdagangan. Kadang-kadang, saya meletakkan emosi saya dalam dagangan saya. Saya harapkan diri saya untuk membuat wang yang banyak dan apabila saya hilang atau perlu mengembalikan port saya. Saya mendapat kecewa. Jadi, jangan gunakan emosi anda dalam perdagangan. Kami sedang mencari wang tambahan, tidak beberapa hutang yang lebih. Oleh itu, setiap faktor kesan kepada harga dan anda perlu memotong jika off. Emosi adalah faktor utama untuk menentukan bahawa anda akan menang atau kalah dagangan. Potong jika off setiap kali anda membuat perdagangan.
4.Don't lupa untuk Bookmark laman web ini.
Artikel ini sering dikemaskini. Jangan hanya membacanya dan mengabaikannya apabila anda tahu bagaimana untuk berdagang. Datang kembali setiap kali anda perlu tahu sesuatu yang lebih atau apa-apa idea lanjut atau wang lebih. Baca sekali lagi dengan teliti dan membuat lebih banyak menganalisis. Membacanya kerap; menjadikannya salah satu buku kegemaran anda. Lebih banyak anda membaca, lebih banyak wang yang anda dapat.
Adakah anda sedang mencari peluang seperti saya?
Saya telah berkongsi pengetahuan saya dengan jelas mendengar dan anda boleh menggunakannya atau memohon untuk membuat wang yang banyak dengan segera.
Ia adalah pendapatan yang cepat dan baik. Ini akan mengubah hidup anda selama-lamanya. Jika saya anda, saya akan mulakan sekarang!
Kini, ia anda menghidupkan! Dapatkan ia! Buat duit! Nikmati hidup anda! Menjadi kaya!
Menyelesaikan setiap masalah dalam hidup anda dengan menjadi seorang kaya !!
Saya ingin mengucapkan terima kasih anda sendiri pada masa lalu yang merebut peluang itu dan saya mendapati diri saya mendapat peluang saya untuk menjadi seorang yang kaya dengan selamat dan mampan!
Terima kasih kerana membaca artikel ini sehingga garisan ini.
Kami agak asing tetapi persahabatan kami dicipta melalui ayat-ayat ini teks yang anda baca.
Saya ingin mengucapkan terima kasih anda untuk mendapatkan peluang anda dan menjadi orang yang lebih baik.
Saya benar-benar menghargainya.

Ingat!

harta benda dan masa depan kewangan sudah di tangan anda!
SEKARANG !!

Terima kasih



IQ Pilihan  - Super pantas! $ 460 meningkat kepada $ 2600 dalam masa 10 minit!



Credit by @ articlehero




*** Sesiapa yang mempunyai soalan, bercakap dengan saya di
komen di bawah, saya menjawabnya.

KLIK !!!  Apakah  IQ Pilihan ? 



IQ OPTION 


Maklumat asas mengenai IQ Option:

Peraturan:  CySEC, FCA, REGAFI, Consob (CySEC peraturan adalah hanya untuk pelanggan Eropah!)


Deposit minimum:  $ 10


Harga opsyen Minimum:  $ 1


Harga opsyen maksimum:  $ 5000


Keuntungan:  sehingga 90%


Cara-cara deposit / pengeluaran:  Kad Kredit, Wire Transfer,  Skrill , Qiwi, WebMoney, CashU, ideal, FasaPay,  Neteller , Boleto


Instruments:  Mata Wang, Stok, Indeks, Komoditi


Jumlah aset:  100 +


Negara yang diluluskan:  semua kecuali Amerika Syarikat, Kanada, Australia, Rusia, Jepun, Turki, Israel, Iran, Syria dan Sudan. Sila ambil perhatian, terdapat beberapa pengecualian untuk trafik mudah alih: pengguna dari Malta tidak boleh berdagang pada aplikasi iOS, dan pengguna dari Malta, Myanmar, Lichtenstein, Cuba tidak boleh berdagang pada aplikasi Android.


Akaun Demo:  Ya, akaun amalan percuma dengan $ 1000 wang demo


Aplikasi mudah alih:  Android, iOS


Platform Dagangan:  pelayar web, aplikasi yang berdiri sendiri


Bonus:  Sehingga 50%


Wager dalam kes bonus:  bonus * 35


Sokongan Bahasa:  Bahasa Inggeris, Rusia, Turki, Jerman, Sepanyol, Portugis, Cina, Sweden, Korea, Perancis, Itali, Bahasa Arab, Indonesia


Jam Sokongan:  24/7


Tahun ditubuhkan:  2013


Masa pengeluaran:  1-3 hari perniagaan



Baru untuk platform dagangan Pilihan IQ



Dapatkan pilihan iq link













Dapatkan pautan E-Wallet WebMoney






"Nasib baik, membina dan lulus satu sama lain. Kami membuat anda bernasib baik."



hati Kongsi Berharap nasib baik



Prawit Nimwong 

Dari Thailand.

15 comments:

  1. Adakah anda berfikir untuk mendapatkan pinjaman? Adakah anda benar-benar memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda berhutang peluang ini untuk mencapai hasrat anda, kami memberi anda pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan sebarang pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut sila hubungi kami melalui e-mel (luciafernandazfinancial@gmail.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello everyone..Welcome to my free masterclass strategy where i teach experience and inexperience traders the secret behind a successful trade.And how to be profitable in trading I will also teach you how to make a profit of $12,000 USD weekly and how to get back all your lost funds feel free to email me on(brucedavid004@gmail.com) or whataspp number is +22999290178
















      Hello everyone..Welcome to my free masterclass strategy where i teach experience and inexperience traders the secret behind a successful trade.And how to be profitable in trading I will also teach you how to make a profit of $12,000 USD weekly and how to get back all your lost funds feel free to email me on(brucedavid004@gmail.com) or whataspp number is +22999290178

      Delete
  2. Salam kepada semua orang, nama saya ialah Rodney T. Bendel yang bermastautin di 823 Timbercrest Road Kodiak, AK 99615. Saya bapa 3 anak, saya kehilangan isteriku 4 tahun yang lalu (16 Mei 2015), saya dari Tucson, Arizona . Saya amat berterima kasih kepada SYARIKAT PINJAMAN STAR kerana memberikan saya pinjaman yang saya minta. Jumlah $ 120,000 AUGUST, 2017 untuk membayar gadai janji dan memulihkan perniagaan saya yang telah mati dan, melalui bantuan Encik Morrison Webb yang merupakan pengarah syarikat. Mereka menyelamatkan saya daripada kehilangan rumah saya. Mesej ini mungkin membantu anda di luar sana memerlukan pinjaman tulen yang lain untuk anda tidak jatuh ke tangan yang salah atau menunda diri anda daripada mendapatkan pinjaman, sambil mencari pinjaman yang bertanggungjawab, nasihat saya kepada anda adalah untuk menghubungi ini syarikat melalui e-mel: customercare@thecitibank.com, nombor mudah alih: +1 (213) 297-4949 atau laman web; http: //www.thecitibank.com/

    ReplyDelete
  3. Përshëndetje, miq të lumtur të vitit të ri, ky është viti i dëshmisë sime. Mrekullia po ndodh akoma, ju lutem lexoni dëshminë time të mrekullueshme. Unë nuk mund as të shpjegoj se si ndodhi gjithçka, ajo punon si një premtim i Drigbinovia, njeriu i madh që Perëndia ka përdorur për të sjellë dashurinë e vërtetë të martesës sime me magjinë e tij. Burri im nënshkruan një letër Divorci gjashtë vjet më parë pasi një mik vizitoi shtëpinë tonë. Ne jetojmë në Maryland SHBA, për më shumë se gjashtë vjet, kemi pasur dy fëmijë së bashku, për hir të dy bijve të mi, sakrifikoj gjithçka për të bërë punën time martesore, pas disa muajsh burri im ndalet duke bërë gjëra ashtu siç përdor dhe kur unë përpiquni t'i thoni atij që ne përfundojmë të luftojmë, një ditë, burri im më shikoi në sy dhe tha se ishte mbi ne mes nesh. Unë isha aq i habitur kështu që unë e pyes atë se çfarë kam bërë gabim, por ai krah, ai donte një jetë të re. Unë e dua aq shumë njeriun tim sa që nuk mund të jetoj një ditë pa atë nga ana ime dhe fëmijët e mi mund të jetojnë me atje më larg. Burri im u largua nga shtëpia për katër muaj. nuk ka telefonata apo mesazhe me tekst nga ai. Unë isha aq i shqetësuar dhe bërtita gjithë ditën dhe natën në pllakë Një ditë, ai u kthye në shtëpi i dehur me disa Dokumente me të unë përpiqem të flas me të, por ai ra në gjumë, kështu që kur ai ishte në gjumë unë të hedh një vështrim në Dokumentet Unë isha aq e befasuar për të parë letrat e divorcit, prandaj lexova letrën e Divorcit dhe u trondita aq shumë sa e shihja emrin tim në Dokument. Të nesërmen unë i pyes se çfarë është kuptimi i kësaj, por ai ai dëshiron që një jetë të re të thërras një lutje për të ndaluar atë që bën. atë mëngjes një grua erdhi dhe tha se ajo është avokati i burrit tim. Unë e lola në, pastaj le të di se çfarë po ndodhte, dhe ajo anë unë duhet të merrni një avokat, por i lutem asaj se unë nuk kam para ose dikush që mund më ndihmoni. Unë jap shenjë letrën e shkurorëzimit dhe kjo ishte ajo, vitin e kaluar një shoqe e vjetër e mia më tha se ish burri im tani punonte pranë shtëpisë së saj dhe tani ka një grua të re me të, unë vendosa të shoh kush Ajo ishte. Unë kam qenë i tronditur për të parë të njëjtin avokat unë ndezur qarë.then anën e mikut tim ajo mund të më ndihmoni të rimarrë burri im përsëri ajo më tregoi për Doktor igbinovia se si ai ka ndihmuar në mënyrë të thotë njerëzit, kështu që unë dua në shtëpi dhe të lexoni në linjë blog rreth këshillimit / divorc, kam lexuar një dëshmi nga një grua me emrin Mary Michael si. Drigbinovia e ndihmoi që ta kthente martesën e saj, kurrë nuk besoja në magjinë magjike, por i vendosa ta provoja. Kështu i dërgova një mesazh në e-mail adderss doctorigbinovia93@gmail.com, para dy orësh ai më përgjigjet, dhe i thashë të gjitha për problemin e martesës, ai më bëri një premtim për të më ndihmuar të kthehesha te burri im. Drigbinovia më udhëzoi dhe më tregoi se çfarë të bëja brenda këtyre shtatë ditëve drekë magjinë e dashurisë. Unë ndjek të gjitha udhëzimet dhe bëj atë që më kërkuat të bëja mirë. Vetëm tre ditë pasi magjia e dashurisë ishte drekë në ajër, burri më thirri me një numër të panjohur. U befasova aq shumë sa që burri im ende ka numrin tim të telefonit që të më kontaktojë në mënyrë kaq mirë. Në fillim burri im ishte i kujdesshëm dhe ndihej fajtor për të jetuar vetëm mua dhe fëmijët tanë për shumë muaj pa thënë asgjë, por burri im Raymond erdhi në kishë në kryq gjatë natës për të kërkuar falje. Unë jam shumë i lumtur që Fermishtja mbrapa tij, unë jam mirënjohës për atë që Drigbinovia më ndihmoi. Unë e rekomandoj shumë për këdo që ka një problem martesor ose partner. Kontaktoni atë sot për t'u kthyer shpejt në dashurinë tuaj të vërtetë.

    ReplyDelete
  4. Saya menggunakan visa kad bank islam tapi tak boleh melakukan deposit

    ReplyDelete

Youtube Channel Ton Nimaster

Youtube Channel Ton Nimaster
Please Subscribe for System Trading and EA

Recommended online banking !!!

Recommended online banking !!!

Recommended online banking !!!
NETELLER BROKER

IQ OPTION

IQ OPTION
IQ OPTION BROKER

XM

XM
XM BROKER

EXNESS

EXNESS
EXNESS BROKER

FBS

FBS
FBS BROKER

DERIV (ฺBinary.com)

OLYMP TRADE

OLYMP TRADE
OLYMPTRADE BROKER

EXPERT OPTION

EXPERT OPTION
EXPERTOPTION BROKER

Today's price BITCOIN - BTC

Today's price BITCOIN CASH - BCH

Today's price ETHEREUM - ETH

Today's price ETHEREUM CLASSIC - ETC

Today's price LITECOIN - LTC

Today's price RIPPLE - XRP

Today's price DASH - DSH

Today's price ZCASH - ZEC

Today's price NEO COIN - NEO

Today's price OmiseGO - OMG

Today's price Qtum COIN - QTUM

Today's price Tron COIN - TRON

AMAZON EC2 VPS Free