Glo jy dit? Salaris man kon hul "ekstra inkomste" met "binêre opsie" te kry tot 6,477.48 USD sluit handel formule vir GRATIS! [2017] | iqoption International: Glo jy dit? Salaris man kon hul "ekstra inkomste" met "binêre opsie" te kry tot 6,477.48 USD sluit handel formule vir GRATIS! [2017] UA-75608977-1

New cannabis assets

IQ OPTION

Join the crypto-revolution

Start trading

Binary Option Demo

IQ Option Start trading

Recommended post

Recommended brokers that Thai people are popular to trade Both Binary Options and Forex

  Recommended brokers that Thai people are popular to trade   Both   Binary Options   and   Forex   “General Risk Warning: The financial pro...

Sign Up

New cannabis assets

Translate

Glo jy dit? Salaris man kon hul "ekstra inkomste" met "binêre opsie" te kry tot 6,477.48 USD sluit handel formule vir GRATIS! [2017]

Glo jy dit? 

Salaris man kon hul "kry ekstra inkomste " 

met " binêre opsie 

tot 6,477.48 USD sluit handel formule vir GRATIS!

[2017]




Krediet deur @ articlehero


Dit is waar! Ek kan dit doen. Jy kan dit doen!


Die figuur toon 'n ekstra inkomste vir 226,711.65 THB (6,477.48 USD) in Desember 2016
Is jy op soek na 'n ekstra inkomste?
Is jy in 'n skuld?
Is jy op soek na 'n kwijtschelding en jou  finansiële vryheid ?
As al die antwoord is JA, sou ek graag my ongelooflike ervarings deel in die verdien ekstra inkomste en ek wil deel hoe om dit te doen in stap vir stap. Voltooiing van hierdie, kan jy dit onmiddellik vir seker doen!
'N Paar jaar gelede,  verdien ekstra inkomste  is die belangrikste ding wat elke salaris mans soos ek en jy op soek na die koste wat geneig is om hoër en hoër te kry soos verband te ondersteun, verhuring van 'n motor, jou kinders klasgelde of enige verdere uitgawes.
Ek aanvaar dat ek baie stres op daardie tydstip was en dan het ek begin met behulp van die Internet om te kyk vir 'n paar ekstra inkomste.
Ongelukkig, in die eerste tydperk van die tyd, het ek ekstra poste wat mislei en nie die maak van enige geld. Ek aanvaar dat ek almal van hulle het probeer om soos Ufun, MMM en Onecoin. My kollega het gesê ek is moer en vir my gelag dat ek geglo het  om geld te verdien  op die internet is 'n ware!

Vroeg in Januarie 2017 het ek 'n ander wins as 153029 THB (4,372.26 USD) 
uit iqoption en olymptrade.
Met my uiterste inspanning, het ek my kans in die verdien van die ekstra inkomste en dit kan die inkomste vir die regte in te samel. As ek hou dit vir myself, sal dit nie wonderlik wees. As ek deel dit met jou, sou dit 'n groot voordele vir seker wees. Die geleentheid wat ek genoem het is die mees kragtige geld maak masjien in hierdie dag, iqoption!
Het jy al ooit handel in binêre opsie?
As nooit, moenie jou kans nie ophou nie. Gee dit 'n drie deur volgende my instruksies. Ek gaan deur dit stap vir stap in die manier waarop jy maklik kan volg en kry die  ekstra inkomste  soos ek.
As youf jou voorneme, sou dit jou finansiële toekoms vir ewig verander!
As jy klaar is, kom ons lees en bestudeer daaroor saam!

Hoe om jouself voor te berei voor die handel met  iqoption ?

Ek verstaan die konsep om die ekstra inkomste uit  binêre opsie  handel met 'n baie eenvoudige beginsel as die kies van koopkontrak of verkoop kontrak deur die voorspelling van die prys in die toekoms. As ons dit reg kon voorspel en opsie kontrak verstryk, sal ons die geld dadelik aan ons rekeninge!

As ons voorspel die tendens sal toeneem , dan koop die koopkontrak. Wanneer 5 minute bereik en die grafiek styg, sal ons die geld te kry.
As ons voorspel die tendens sal afneem , koop dan die verkoop kontrak. Wanneer 5 minute bereik en die grafiek gaan af, sal ons die geld te kry.

Dit is baie eenvoudig! Ek was baie opgewonde oor ploegtyd geld uit binêre opsie handel dus toe ek in vergelyking met forex , wat meer variant soos verspreiding waarde het, ek dink binêre opsie handel dis die antwoord van die maak van geld. Veral, binêre opsie handel maak geld vinniger!
Dink daaroor, jy moet net ...
  • 1.Select geld wedstryd of die bate wat jy wil opsiekontrak te koop.
  • 2.Predict sy prys in die toekoms volgens die opsiekontrak koop tyd soos 1 minuut, 30 minute of 'n dag.
  • 3.Get die winste wanneer jou voorspelling korrek is!
Neem 'n blik op sy gemak in opsie handel met die demo van die wêreld makelaar soos Expert Opsie . Kyk hoe maklik dit is! Jy het 10,000 dollar en verhandel die geld wedstryd in euro / dollar.

Oh my god! Dit is makliker as oorwinnaar die lotto! Dit is nie eens die waagstuk! Meer belangrik,  dit kan jy 'n klomp geld te maak vir die regte!
Jy spandeer jou geld op Lotery of sokker waagstuk deur die gebruik Martingale Teorie en dit het 'n klomp geld!
Vir die opsie handel, kan jy die aanwyser te gebruik om jou te help die besluit te neem. Dit is nie net 10-20% verhoging van voorspelling, maar dit is 60-80% van korrekte voorspelling! Meer belangrik, kan jy Martingale Teorie te pas om jou besluit.
Dink daaroor, jy kan 'n klomp geld te kry uit hierdie !!
Toe ek my kans, ek het nie laat vaar nie. Dit is die beste geleentheid wat ek my lewe en my finansiële toekoms kan verander !!
Onmiddellik, wat voorberei is ek myself tot Binêre opsie handel begin ...

Wat jy nodig het om voor te berei voordat jy jou ekstra geld uit  Binêre Opsie  is

1.A rekenaar of slimfoon.

iqoption stelsel vereis dat die Binary Opsie handel installasie of handel via jou smartphone. Daarom is hierdie 2 dinge wat nodig is.



2.Meta handelaar 4 sagtewareprogram


MT4 sagtewareprogram is forex program , wat nie die opsie handel. Ek verkies dit om die aanduiding dat sit  iqoption  dit nie kon aansoek doen. Dit is 'n geheime truuk! Ek gebruik MT4 om die tendens te identifiseer en toe die tendens styg, sal ek die opsiekontrak op begin  iqoption  onmiddellik!

Is jy besit MT4 sagtewareprogram?

As jy nie een het nie, ek raai jy om te registreer as 'n makelaar lid van die forex by  XM  ,  EXNESS  , FBS . So jy kan aflaai MT4 dadelik. Klik hier! Die registrasie stap in  XM  ,  EXNESS  , FBS  sal gestel word in besonderhede sluit in hoe om af te laai en te installeer MT4 . 
Wanneer ons die program en binêre opsie handel hardloop, sal ons altwee loop in dieselfde tyd soos hierdie.



3.Open die rekening by Skrill bank of Neteller bank

Na afloop van die rekenaar en MT4 is gereed, die volgende ding om te doen is voor te berei jou deposito te  iqoption  rekening en om dit terug te trek uit iqoption, dra dit in dollar. Die metodes bied op 2 maniere as.
3.1 krediet- of debietkaart
Ek het nie gekies op hierdie manier en dit is nie te aanbeveel. Ek ervaar die stryd in die deponering my geld te iqoption of dit onttrek uit my rekening dat dit baie moeilik. So ek raai u aan die 2de metode plaas.
3.2 Webwerf verteenwoordigers in Thailand   Exchagercoin en  Bitbuy.me
Die tweede metode is Skrill muntstuk of Neteller muntstuk koop van Thai webwerf, dan dra dit oor na jou skrill rekening of Neteller rekening en weer na jou iqoption rekening. Die registrasie besonderhede hieronder in die figuur aangedui. Dieselfde as die onttrekking van geld, vra ons onttrek via iqoption ag rekening skrill of Neteller rekening . Ten slotte dan handel jou skrill munte of Neteller muntstukke in webwerf in dollar geldeenheid.
Registreer Skrill rekening  Cilck hier !!
Registreer Neteller  rekening  Cilck hier !!



Registreer Skrill muntstuk en Neteller muntstuk verhandel teen Exchagercoin Cilck hier !! 
Registreer Skrill muntstuk en Neteller muntstuk verhandel teen Bitbuy.me Klik hier !! 

deposito en stappe te onttrek geld




4.The dokumente wat voorberei moet na identifiseer jouself na  iqoption

Laaste ding wat jy hoef te doen is voor te berei jou identifikasiedokumente. Aanvanklik het ek probleme met dit dus is dit so vraestelle vereis, so ek het gedink dit sal mislei of iets soos dit. Maar eintlik, die voorbereiding van jou papiere is nie moeilik en ek het 'n lys vir jou hieronder.
4.1 ID-kaart kopieer
4.2 paspoort kopieer
4.3 Rijbewijs kopieer
Binêre Opsie en iqoption sou vra 1 uit 3 genoem vraestelle van ons. Ek gebruik my paspoort na my ID verifieer, want dit is maklik en wêreldwyd. Dit kan gebruik word vir Binary Opsie makelaar registrasie in elke handelaar.
Hierdie vraestelle is net net vir rekening verifikasie ten einde toe te laat om in staat wees om te onttrek van stelsel. Sommige onttrekking vereis adres spesifikasie papier of adres verifikasie vandaar ons het nie papier stel ons adres in Engels!
Die maklikste manier om dit op te los, is ...
Net jou finansiële state op (Jou Bank) Voorbeeld: Kasikorn Bank, Bangkok Bank of enige ander bank jy dan geregistreer vra hulle om jou naam en adres spesifiseer in Engels. Nou het jy die papier om jouself en jou adres te identifiseer in geval enige makelaar versoek om dit.
Om op te som die dokumente wat voorberei moet word.
  • 1.ID, paspoort of bestuurslisensie kopieer.
  • 2.Financial verklaring papier dat jou naam en adres verstrek in Engels (sommige makelaars kan vra vir hierdie vraestel)
Nou is dit jou beurt! Berei hierdie vraestelle eerste en volg dan versigtig die stappe. Moenie die stap oor. Moenie hastig wees nie. Neem jou kans om 'n paar meer ekstra geld te kry uit iqoption!

iqoption  registrasie

iqoption registrasie stap en hoe om handel te dryf en 'n wins maak, kliek hier!
ten einde die vloei bestudeer en te registreer, moet die rekening werklike rekening nie die demo een wees en nie enige bonus nie aanvaar nie. Deur u registrasievorm te voltooi,

asseblief jou geld te deponeer om iqoption, die bedrag is hang alles af jou. Uit my ervaring, het ek gevind dat ...
  • Deposito 100-500 dollar te kry 1-25% wins kans
  • Deposito 500-1,000 dollar kry 1-50% wins kans
  • Deponeer meer as 1000 dollar te kry 1-85% wins kans
Meer geld deposito by jou skop af, nog 'n kans om die wins te kry. Daarom, as jy het 'n baie eksklusiewe, dit is jou kans vir die maak van jou wins in Binêre opsie handel. Nou maak jou besluit van jou begroting.
of
jy kan my tegniek gebruik (begroting vereis)
Ek het my begroting op 2000 dollar of 68000 THB. Ek geskei my begroting in ...
Eerste deel , ek gedeponeer 1000 USD rekening iqoption via skrill of Neteller rekening vir Binary Opsie handel.
Tweede afdeling , ek gedeponeer 1000 dollar te skrill of Neteller net in geval ek uit geld het in die eerste plek deel. (hawe herstel)
As jy jou dissipline in Binêre opsie handel in stand te hou, is dit selde na die hawe herstel te kry en dan moet jy gebruik om jou geld in tweede afdeling gehou.

iqoption  handel formule

Nou, is jy gereed vir die kry van 'n paar meer ekstra geld uit Binêre opsie handel?
Is jy gereed om jou finansiële toekoms vir ewig verander?
Ek is so opgewonde om hierdie wonderlike sukses te deel aan jou! Maar eers, laat ek jou waarsku dat 'n belegging van jou geld in Binêre Opsie is baie riskant! En jy kan verloor jou hele begroting! Ek sal nie verantwoordelik wees vir enige handel resultaat wat jy maak. Jy kies jou eie manier en word voorberei vir die risiko.
As jy nie gereed is om die risiko te neem, te stop en nie verder gaan.
As jy gereed is, laat ons 'n blik op die formule wat ek gebruik vir  iqoption  handel en hoe om dit toe te pas.

1. UP koop (UBU) Formule (volg die tendens.)

Ek gebruik hierdie formule vir 85% van my handel gevolg met binêre opsie handel.  Die voordeel bied hawe herstel in 'n baie lae persentasie en dit toegepas kan word met Martingale Teorie om 'n klomp geld in veilige handel staat te maak.
Vir UBU formule, sal ons 'n handel volg jou begroting tendens of Volg tendens
Aanwyser wat moet op te word geïnstalleer MT4
1.EMA van 23 dae (beskikbaar in MT4)
2. EMO van 26 dae (beskikbaar in MT4)
3. Pinbar detector ( Klik om af te laai )
4. VPI v1.5 ( Klik om af te laai )
5. TC_wonder ( Klik om af te laai )
Installeer asseblief al 5 aanwysers in MT4.


Figuur toon TC Wonder nadat dit geïnstalleer is op MT4 en draai die funksie aan.


Figuur toon VPI v1.5 nadat dit geïnstalleer is op MT4 en draai die funksie aan.

Let wel: ค่า ที่ เรา จะ ใช้ เป็น ตัว วัด คือ verskietende ster และ oorweldiging ซึ่ง จะ ปราก ฎ ลูก ศร สี แดง (Sit) หรือ สี เขียว (Call) Let wel: die aanwyser wat gebruik word verskietende ster en oorweldiging , wat getoon as rooi pyl (sit) of groen (noem)

Figuur toon Pinbar Aanwyser na geïnstalleer op MT4 en draai die funksie aan.


Let wel: Groen glimlaggende gesig is oproep sein en rooi glimlaggende gesig geplaas sein
Syfers toon al 3 aanwysers aangeskakel in dieselfde tyd (Pinbar, VPI, en TC Wonder)

UBU formule geldeenhede

1. euro / dollar 
Wanneer jy 'n paar vaardigheid het, kan jy oorskakel na 'n ander geldeenheid as jy wil.

TF instelling in MT4 en Binêre Opsie

1. Stel tyd teen 15 minute in MT4 (As jy 'n vinnige terugkeer wil, kan jy dit stel o 5 minute)
2. Stel tyd teen 15 minute in iqoption (As jy 'n vinnige terugkeer wil, kan jy dit stel o 5 minute)

UBU formule handel

1.You moet in staat wees om te sê dat die grafiek gaan op of af te gaan (uptrend of verslechtering neiging)
In die eerste plek moet jy in staat wees om te vertel dat jou geldeenheid is uptrend of verslechtering neiging en die antwoord moet so duidelik wees. As jy nie seker is nie, dis bedoel die neiging is nog nie duidelik of stabiel. Handel nie. Wanneer jy die tendens sien, kan jy 'n handel te maak. Dit handel beginsel is ...
Uptrend =  slegs oop oproep kontrak
Verslechtering neiging =  slegs oop put kontrak

Figuur toon die geldeenheid in euro / dollar. Jy kan sien die neiging is verslechtering neiging, dit is nou dat ons die put kontrak net oop te maak.

2.Prepare om oop te maak of bel kontrak wanneer die bar byna EMO te bereik
Sodra jy die tendens sien, volgende stap is op soek na kontrak punt. Wat jy moet doen is om voor te berei om die kontrak te open wanneer die huidige bar byna EMO te bereik of bereik die belangrikste EMO lyn. As die bar nog baie ver van EMO lyn, nie die kontrak te open.


Ek sit EMO 23 en EMO 46 lyn in die grafiek. Jy sal die bar deur die boonste lyn te sien. Diegene bar is die put kontrak geleenthede.
3.Continue jou kontrak wanneer Pinbar + TC_wonder of Pinbar + VPI sein vertoon.
Wanneer die bar kry naby aan of gelyk aan EMO grafiek, dan maak ons ​​sit of bel kontrak wanneer die sein vertoon.
3.1 Pinbar + TC_wonder Pinbar + TC_wonder
3.2 Pinbar + VPI Pinbar + VPI
Enige van die paartjies wat jy wil. As die sein wys net een, nie jou kontrak te open. Dit moet ten minste 1 paar.


Kontrak punt voorbeelde



4.Hold net 1 of 2 kontrak bars (as jy TF te kies op 15 minute, dit is bedoel die kontrak sou in volgende 15 of 30 minute gesluit)
Wanneer kontrak oopgemaak word, stel die sluitingstyd net net vir 1 of 2 bars. As jy toelaat dat die grafiek gaan op verdere, is dit dalk lei tot minder akkuraatheid van aanwyser en dit sal bewerkstellig om jou handel vir seker.


5.If die ontleding verkeerd was, handel doupld (x2) van opsiekontrak prys volgende keer.
As jy gaan deur nommer 4, en jy bevind dat die ontleding verkeerd en jy los geld was. Moenie bang. Net toe te pas Martingale Teorie as dubbel die prys van die volgende handel. Uit my ervaring, kan jy die prys voorspel presies op sy beurt 5-7.
voorbeelde
Draai 1: maak die kontrak teen 10 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 20 USD volgende keer.
Draai 2: maak die kontrak teen 20 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 40 USD volgende keer.
Draai 3: maak die kontrak teen 40 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 80 USD volgende keer.
Draai 4: maak die kontrak teen 80 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 160 USD volgende keer.
Draai 5: maak die kontrak by 160 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 320 USD volgende keer.
Draai 6: maak die kontrak by 320 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 640 USD volgende keer.
Draai 7: maak die kontrak by 640 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 1080 USD volgende keer.
Ps. Die kans dat jy kry om te draai 4-5 is net bietjie.

6.Do nie handel dryf wanneer die handel land geldeenheid het slegte nuus!
UBU formule kan nie gebruik word wanneer die handel land geldeenheid het slegte nuus vandaar daar groot kans fout kan wees. Binêre opsie handel in slegte nuus tydperk moet COP formule, wat ek deur dit gaan in die volgende paar minute gebruik.
Moenie hierdie reël nie verander totdat jy seker is om handel te dryf met dit dan begin die toepassing van die reël te gebruik met jou styl. Ek handel dikwels met UBU formule by 19,30-22,00 elke dag. Jy kan jou binêre opsie handel periode te kies as jy wil. Daar altyd 'n perfekte tyd, net vind dit.
UEU UEU opsomming formule



2.CUTBUYOPP formule (COP)

Hierdie formule is nogal akkuraat in die maak van geld nie, maar neem meer tyd as die eerste formule. Jy kan hierdie formule gebruik net 'n paar keer in 'n dag. Ons gebruik dit wanneer die grafiek 'n paar veranderinge as gevolg van slegte nuus en dit absoluut geld te maak vir jou.
Aanwyser wat moet op te word geïnstalleer MT4
Installeer asseblief al 3 aanwysers in MT4.

COP formule geldeenhede

1. euro / dollar  Jy kan verander na ander geldeenheid as jy dit handel gevind is werke!

TP instelling in MT4 en Binêre Opsie

1. Stel tyd raam 1-5 minute in MT4
2. Stel tyd raam 1-5 minute in iqoption 
Moenie stel die tyd meer as 5 minute vandaar kan jy die binêre opsiekontrak sluitingstyd mis en die prys kan kry swaai dan sal jou hawe neerhalende kry.

COP formule beginsel

1.Read die nuus op Forexfactory.com oor jou handel valuta.
Die nuus wat gekies het om te verhandel volgens COP formule sal wys in RED lêers. As daardie dag het geen rooi lêer geldeenheid, gaan terug na UBU formule om die binêre opsie handel


2.Prepare om die PUT oopmaak of Bel kontrak deur oop dit teenstelling met die tendens.
As die grafiek is uptrend, jy het om te belê in die teenoorgestelde rigting. Dan sal die grafiek swaai.
Onthou dat jy net die teenoorgestelde belegging kontrak moet oopmaak. Byvoorbeeld, indien die bar is uptrend, jy het om te sit kontrak voor te berei. As die bar is verslechtering neiging, wat jy hoef te bel kontrak voor te berei.
3.Open die kontrak toe die kroeg het deur BB lyn of meer as 90% en die pinbar + TC_wonder getoon het.
Jy mag die put oopmaak, of bel kontrak wanneer die bar gaan deur die grafiek meer as 70-90% en Pinbar + TC_wonder teken toon by die kroeg wenke.


4.Hold die kontrak vir net net 1 minuut! Andersins, die prys mag gaan baie hoog.
Onthou om die kontrak prys net 1 minuut vandaar die grafiek kan swaai terug of kry tot op die punt dat jy jou geld kan verloor in die kontrak te hou. Daarom maak die kontrak ten minste as wat jy kan om die wins te maak.
5.If die ontleding verkeerd was, handel doupld (x2) van opsiekontrak prys volgende keer.
As die opening van die kontrak maak jy verkeerd ontleed. Moenie bang. Net toe te pas Martingale Teorie as dubbel die prys van die volgende handel soos die metode wat ek julle skryf in UEU formule.
voorbeelde
Draai 1: maak die kontrak teen 10 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 20 USD volgende keer.
Draai 2: maak die kontrak teen 20 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 40 USD volgende keer.
Draai 3: maak die kontrak teen 40 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 80 USD volgende keer.
Draai 4: maak die kontrak teen 80 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 160 USD volgende keer.
Draai 5: maak die kontrak by 160 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 320 USD volgende keer.
Draai 6: maak die kontrak by 320 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 640 USD volgende keer.
Draai 7: maak die kontrak by 640 dollar. As dit verkeerd is, maak die kontrak 1080 USD volgende keer.
Ps. Die kans dat jy kry om te draai 4-5 is net bietjie.

6.Do nie handel dryf uit die nuus tydperk vandaar die hawe herstel het 'n hoë kans in hierdie formule.

Moenie COP om handel te dryf uit die nuus tydperk is daar dalk 'n groot kans om fout wees. COP formule fokus op kontras neig net belegging. Moet dit nie van toepassing met die tendens belegging en gebruik dit nie in die normale tyd. Nou het jy my formule, jy kan jou Binêre opsie handel om ekstra geld dadelik soos ek!
Aan ekstra geld totdat jy 'n huis, SLK200 of Rolex horlosie kry, raai ek julle aan om die geheim tegniek hieronder lees en pas dit die handel formule. Dit sal jou akkuraatheid in te samel in die handel meer en meer.

iqoption  handel tegnieke

1.Read "Binêre opsie handel handleiding"

Elke soort kennis in hierdie wêreld het sy eie beginsel sluit Binêre opsie handel. Ek het 'n e-dat jy dit onmiddellik gratis kan aflaai. Dis Binêre opsie handel handleiding. Die boek komponeer van geldbestuur sluit Binêre opsie handel sielkunde.

Wanneer jy die boek te kry, lees dit noukeurig en probeer om dit te verstaan ​​dan pas dit toe op jou handel tegniek. Glo my, hierdie boek sal jou help om 'n baie en jy sal dubbel of trippel geld te kry !!
2.Trade met ten minste 3 makelaars 'n diversifikasie maak.
Moenie vashou aan net iqoption handel . Jy kan 'n klomp geld gedurig met ander kwaliteit makelaars. Sommige makelaars het sy uitstaande in die oordrag van jou geld te Skrill of Netellerrekening vinnig. As jy het geen idee watter een jy jou handel kon begin, probeer onder hierdie 7 makelaars.
3.Do nie jou emosies te gebruik in die handel.
Ek het dieselfde probleme met almal wat 'n ambag te maak. Soms, het ek my emosies in my handel. Ek verwag myself 'n klomp geld te maak en toe ek dit verloor of het my hawe te herstel. Ek het ontsteld. So, moenie jou emosie nie gebruik in die handel. Ons is op soek na ekstra geld, nie 'n paar meer skuld. Daarom is elke faktore uitvoering te gee aan die prys en wat jy nodig het om te sny as af. Emosie is die belangrikste faktor om te spesifiseer dat jy sal wen of verloor die handel. Sny dit af elke keer as jy 'n handel te maak.
4.Don't vergeet om Bookmark this site.
In hierdie artikel word dikwels opgedateer. Moet nie net lees nie en ignoreer dit as jy weet hoe om handel te dryf. Kom elke keer as jy nodig het om iets meer of enige verdere idees of 'n paar meer geld weet terug. Lees dit weer deeglik en maak meer analiseer. Lees dit dikwels; maak dit een van jou gunsteling boeke. Hoe meer jy lees, hoe meer geld jy kry.
Is jy op soek na die geleentheid soos ek?
Ek het my kennis gedeel duidelik hoor en jy kan dit gebruik of toe te pas om 'n klomp geld onmiddellik.
Dit is vinnig en goed verdien. Dit sal jou lewe vir ewig verander. As ek jy was, sou ek nou begin!
Nou, dit is wat jy draai! Gryp dit! Maak geld! Geniet jou lewe! Word ryk!
Los elke probleem in jou lewe deur 'n ryk man !!
Ek wil graag dankie myself in die verlede wat die geleentheid aan te gryp en ek het myself my kans om 'n ryk man veilig en volhoubaar te word nie!
Dankie vir die lees van hierdie artikel tot hierdie lyn.
Ons is baie vreemdeling, maar ons vriendskap is geskep deur hierdie lyne van die teks wat jy lees.
Ek wil graag dankie sê vir jou geleentheid te kry en 'n beter mens.
Ek waardeer dit regtig.

Onthou!

Jou rykdom en finansiële toekoms is reeds in jou hande!
NOU !!

Dankie



IK Opsie  - Super vinnig! $ 460 gegroei tot $ 2600 in 10 minute!



Krediet deur @ articlehero




*** Enigiemand het vrae, praat met my op
die onderstaande kommentaar, ek beantwoord dit.

KLIEK !!!  Wat is  IK Opsie ? 



IK OPSIE 


Basiese inligting oor IK Opsie:

Regulasie:  CySEC, FCA, REGAFI, Consob (CySEC regulasie is slegs vir Europese kliënte!)


Minimum deposito:  $ 10


Minimum opsieprys:  $ 1


Maksimum opsieprys:  $ 5000


Wins:  tot 90%


Maniere van deposito / onttrekking:  Kredietkaart, Wire Transport,  Skrill , Qiwi, WebMoney, CashU, ideaal, Fasapay,  Neteller , Boleto


Instrumente:  geldeenhede, Stocks, indekse, kommoditeite


Aantal bates:  100 +


Goedgekeur lande:  almal behalwe die VSA, Kanada, Australië, Rusland, Japan, Turkye, Israel, Iran, Sirië en Soedan. Let wel, daar is 'n paar uitsonderings vir mobiele verkeer: gebruikers van Malta kan nie handel dryf op IOS app, en gebruikers van Malta, Myanmar, Lichtenstein, kan Kuba nie handel op Android app.


Demo rekening:  Ja, gratis praktyk rekening met $ 1000 demo geld


Mobile aansoek:  Android, IOS


Verhandelingsplatform:  web-leser, selfstandige app


Bonus:  Tot 50%


Wager in die geval van 'n bonus:  bonus * 35


Taalondersteuning:  Engels, Russies, Turks, Duits, Spaans, Portugees, Chinees, Sweedse, Koreaans, Frans, Italiaans, Arabies, Indonesies


Ondersteuning ure:  24/7


Jaar gestig:  2013


Onttrekking tyd:  1-3 werksdae



Nuut op die IK opsie handel platform



Kry skakel IK opsie














Kry skakel E-Wallet WebMoney







"Sterkte, bou en slaag mekaar. Ons maak jy gelukkig."



Deel hart wens jy baie geluk

Prawit Nimwong 

Uit Thailand.

No comments:

Post a Comment

Youtube Channel Ton Nimaster

Youtube Channel Ton Nimaster
Please Subscribe for System Trading and EA

Recommended online banking !!!

Recommended online banking !!!

Recommended online banking !!!
NETELLER BROKER

IQ OPTION

IQ OPTION
IQ OPTION BROKER

XM

XM
XM BROKER

EXNESS

EXNESS
EXNESS BROKER

FBS

FBS
FBS BROKER

DERIV (ฺBinary.com)

OLYMP TRADE

OLYMP TRADE
OLYMPTRADE BROKER

EXPERT OPTION

EXPERT OPTION
EXPERTOPTION BROKER

Today's price BITCOIN - BTC

Today's price BITCOIN CASH - BCH

Today's price ETHEREUM - ETH

Today's price ETHEREUM CLASSIC - ETC

Today's price LITECOIN - LTC

Today's price RIPPLE - XRP

Today's price DASH - DSH

Today's price ZCASH - ZEC

Today's price NEO COIN - NEO

Today's price OmiseGO - OMG

Today's price Qtum COIN - QTUM

Today's price Tron COIN - TRON

AMAZON EC2 VPS Free